Funniest videos

Chat about anything. Non-TS related.

Moderator: Forum Moderators

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Tue Jul 26, 2011 12:06 pm


Matic
Community User Level: 1
Community User Level: 1
Posts: 47
Joined: Wed Sep 09, 2009 2:52 pm

Post by Matic » Tue Jul 26, 2011 1:50 pm


User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Sat Sep 24, 2011 12:12 am


User avatar
Lanz
Community User Level: 4
Community User Level: 4
Posts: 821
Joined: Sun Sep 27, 2009 12:27 pm
Location: Innichen, Italy

Post by Lanz » Sat Oct 08, 2011 11:13 am

one of the greatest moments in sports history!:lol:

http://www.youtube.com/watch?v=IPKPMWioknY

User avatar
shyguy1001
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 1111
Joined: Sat Aug 29, 2009 5:35 pm
Location: United Kingdom

Post by shyguy1001 » Sat Oct 08, 2011 1:13 pm

Haha yes Ullrich!

User avatar
Lanz
Community User Level: 4
Community User Level: 4
Posts: 821
Joined: Sun Sep 27, 2009 12:27 pm
Location: Innichen, Italy

Post by Lanz » Sat Oct 08, 2011 6:17 pm

shyguy1001 wrote:Haha yes Ullrich!
yeah i still think that this years were the best one´s of the Tour!! i was a great fan of, few years later the whole thing started with epo etc.! this mistake didnt affected the overall finish! Lance waited for him, talking about Fair Racing!

Tijny
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 1514
Joined: Sat Nov 06, 2004 7:59 pm
Location: Netherlands

Post by Tijny » Sat Oct 08, 2011 7:27 pm

Lanz wrote:
shyguy1001 wrote:Haha yes Ullrich!
yeah i still think that this years were the best one´s of the Tour!! i was a great fan of, few years later the whole thing started with epo etc.! this mistake didnt affected the overall finish! Lance waited for him, talking about Fair Racing!
The 90s and early 2000s were actually the worst in terms of doping, it's just that no one got caught because the anti-doping labs lacked the technology that they do have today. I'm also a big fan of the sport, and I believe cycling is cleaner today than it's been in a long time.

User avatar
shyguy1001
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 1111
Joined: Sat Aug 29, 2009 5:35 pm
Location: United Kingdom

Post by shyguy1001 » Sat Oct 08, 2011 11:22 pm

I'm not sure if Lanz is denying that, just that, since everyone was on it, I guess it was a level playing field anyway :D Of course, the cyclists with the best drugs maybe got better results..

And yes, Lance vs Ullrich was great but cycling will always be a great sport :) Very happy Cadel won the tour this year.. anyway, I guess this is a bit off topic :P

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Mon Oct 31, 2011 10:02 pm

1. Women can do anything that man can do, except... xD
http://www.youtube.com/watch?v=60ppmikM ... re=related
Last edited by Whiplash on Wed Sep 26, 2012 4:14 pm, edited 1 time in total.

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Thu Nov 03, 2011 8:54 am


Del
Community User Level: 2
Community User Level: 2
Posts: 107
Joined: Thu Oct 27, 2011 1:27 pm

Post by Del » Mon Nov 14, 2011 2:28 pm

http://www.youtube.com/watch?v=RQP9tzlhIUA
I think I find it much funnier than I should :(

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Mon Nov 14, 2011 6:06 pm

You will like this one! Nice fluting.
http://www.facebook.com/photo.php?v=263635983686607

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Thu Nov 17, 2011 6:14 pm

One of the best compilations I've ever seen:
http://www.facebook.com/photo.php?v=265359843514221

User avatar
Mike Nike
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 1131
Joined: Sat Oct 30, 2004 3:11 pm
Location: Germany
Contact:

Post by Mike Nike » Thu Nov 17, 2011 7:17 pm

haha nice vid whip, but damn..so many really hurting ones..

3.48 lol best!
4.30 reminded me to reirom and 4.36 with that kinda hair to misterpom lol
5.53 lol i was like "is the dog gonna pee on him now?"^^
6.05 ouchy..that sound
6.25 hueahuhehauhe :D
7.04 lol i was expecting he is gonna dive into the camera, so i took a little drink of my bananamilkshake and almost spit it out when he drove into the invisible wall
8.29 ^^
10.05 FAIL! XD...2nd best so far
11.51 lol
16.51 lol nice one

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Sat Dec 24, 2011 4:22 pm


User avatar
Pingu
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 1191
Joined: Sun Jul 12, 2009 4:25 pm
Location: NETHERLANDS

Post by Pingu » Sat Dec 24, 2011 6:40 pm

Whiplash wrote:One of the best compilations I've ever seen:
http://www.facebook.com/photo.php?v=265359843514221
lol very good one

but that military guy almout died? sick (in the beginning)

User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Wed Jan 25, 2012 1:14 pm


User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Tue Feb 28, 2012 12:29 am


User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Thu Apr 12, 2012 9:27 am


User avatar
Whiplash
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 2325
Joined: Sun Apr 19, 2009 4:57 pm
Location: Bosnia

Post by Whiplash » Tue May 01, 2012 4:30 pm


User avatar
Augusto
Community User Level: 1
Community User Level: 1
Posts: 55
Joined: Sun Sep 05, 2010 10:44 pm
Location: Argentina

Post by Augusto » Tue May 01, 2012 5:04 pm

Tijny wrote:Punaball with bicycles:

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=76599

I'd like to play that some time!
cool!!... here is a real punaball with cars

http://www.youtube.com/watch?v=SIeu7_-iwdw

User avatar
JonnO
Community User Level: 2
Community User Level: 2
Posts: 137
Joined: Wed Jun 11, 2008 10:14 pm
Location: Nottingham, UK
Contact:

Post by JonnO » Tue May 01, 2012 10:00 pm

That's how to drive a slider! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=gK0CMydcfM8

User avatar
Etmil
Community User Level: 3
Community User Level: 3
Posts: 433
Joined: Sun Aug 20, 2006 8:27 pm
Location: Tartu, Estonia
Contact:

Post by Etmil » Wed May 02, 2012 6:12 am

LOL! My cats are just about the same! :)

User avatar
Mike Nike
Community User Level: 5
Community User Level: 5
Posts: 1131
Joined: Sat Oct 30, 2004 3:11 pm
Location: Germany
Contact:

Post by Mike Nike » Thu May 03, 2012 3:25 pm

:D nice one jonno
after watchin hours of supercross lately, this was kinda nice^^...0:13-0:15 nice road hehe, 0:19-0:21 awesome^^

User avatar
pablinho15
Community User Level: 2
Community User Level: 2
Posts: 261
Joined: Sat Nov 15, 2008 8:41 pm
Location: Tigre,Buenos Aires,Argentina

Post by pablinho15 » Thu May 03, 2012 4:05 pm

JonnO wrote:That's how to drive a slider! :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=gK0CMydcfM8
epic.

Post Reply